Superjobben!

av (redaktør), Jens Erik Røsåsen (oversetter) og Walt Disney Company (annet).

Egmont Kids Media 2023 Heftet

Man kan lett få inntrykk av at Donald ligger og drar seg på sofaen eller i hengekøya året rundt, men det er ikke sant. Rett som det er kaster han seg ut i arbeidslivet, enten drevet av akutt pengemangel eller skyhøye ambisjoner etter at en fantastisk idé har slått ned i ham. Historiene om Donald som prøver seg i et nytt yrke er blant de mest legendariske i Andeby, og når det skal sladres om Donald på byen, er det gjerne slike historier det går i. Vi liker jo så godt å fryde oss over andres fadeser. For fadese blir det, hver gang. Enten sikter han så høyt at det er nødt til å gå galt eller så blir han felt av sin egen usvikelige uflaks. Men før fiaskoen er et faktum kan det lenge ha sett veldig lovende ut, slik at fallhøyden blir maksimal. Så la oss bli med Donald på jobb, det blir ikke kjedelig et sekund! 336 sider med katastrofal arbeidserfaring!

Om serien: Donald ANDEpocket tar for seg historier fra én Andeby-karakter om gangen. Len deg godt tilbake i godstolen og nyt de beste historiene fra B-gjengen, Magica fra Tryll og mange flere! Serien skaper leselyst og er perfekt underholdningslektyre for barn 10+!

Forlag Egmont Kids Media

Utgivelsesår 2023