Suksess på Internett

optimale nettsteder for bruker og bedrift

av (forfatter) og Anders Foyn Heldal (forfatter).

NKI-forl. 2002 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka ser på hvilke faktorer som avgjør om bedriftens nettsted fungerer ønskelig, både fra brukerens og bedriftens ståsted. Forfatterne benytter tre verktøy for å vurdere nettsteder: "usability", kognisjon og "branding". Under disse tre overskriftene diskuterer forfatterne blant annet responstid, design, navigeringsmuligheter, innhold, bruk av farger, merkevareeffekt, visuell presentasjon, informasjonsprosesser og språk. Har register og litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Boka ser på hvilke faktorer som avgjør om bedriftens nettsted fungerer ønskelig, både fra brukerens og bedriftens ståsted. Forfatterne benytter tre verktøy for å vurdere nettsteder: "usability", kognisjon og "branding". Under disse tre overskriftene diskuterer forfatterne blant annet responstid, design, navigeringsmuligheter, innhold, bruk av farger, merkevareeffekt, visuell presentasjon, informasjonsprosesser og språk. Har register og litteraturliste.

Bokdetaljer

Forlag NKI-forl.

Utgivelsesår 2002

Format Heftet

ISBN13 9788256258642

EAN 9788256258642

Serie NITH skriftserie

Språk Bokmål

Sider 78

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket