Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka ser på hvilke faktorer som avgjør om bedriftens nettsted fungerer ønskelig, både fra brukerens og bedriftens ståsted. Forfatterne benytter tre verktøy for å vurdere nettsteder: "usability", kognisjon og "branding". Under disse tre overskriftene diskuterer forfatterne blant annet responstid, design, navigeringsmuligheter, innhold, bruk av farger, merkevareeffekt, visuell presentasjon, informasjonsprosesser og språk. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka ser på hvilke faktorer som avgjør om bedriftens nettsted fungerer ønskelig, både fra brukerens og bedriftens ståsted. Forfatterne benytter tre verktøy for å vurdere nettsteder: "usability", kognisjon og "branding". Under disse tre overskriftene diskuterer forfatterne blant annet responstid, design, navigeringsmuligheter, innhold, bruk av farger, merkevareeffekt, visuell presentasjon, informasjonsprosesser og språk. Har register og litteraturliste.
Forlag NKI-forl.
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788256258642
EAN 9788256258642
Serie NITH skriftserie
Språk Bokmål
Sider 78
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket