Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka ser på det som skjer når offentlige organisasjoner prøver å forbedre sitt omdømme. Den ser blant annet på hvilke utfordringer organisasjonene kan støte på i dette arbeidet. Casestudier fra norske sykehus, lokal forvaltning med flere, viser hvordan offentlige virksomheter jobber med sitt omdømme. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788215016023
EAN 9788215016023
Språk Bokmål
Sider 290
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket