Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken drøfter tre perspektiver på "læringens hvordan" knyttet til begrepene læringstilnærminger, læringsstrategier og læringsstiler. Begrepene anvendes ofte synonymt, men forfatteren viser hvordan de er forankret i ulike teoretiske læringsstrategier og belyser ulike sider ved studenter og elevers læring. Boken henvender seg til lærere og studenter med interesse for læring, undervisning og pedagogikk.
Omtale fra forlaget
Boken drøfter tre perspektiver på "læringens hvordan" knyttet til begrepene læringstilnærminger, læringsstrategier og læringsstiler. Begrepene anvendes ofte synonymt, men forfatteren viser hvordan de er forankret i ulike teoretiske læringsstrategier og belyser ulike sider ved studenter og elevers læring. Boken henvender seg til lærere og studenter med interesse for læring, undervisning og pedagogikk.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788215010663
EAN 9788215010663
Språk Bokmål
Sider 152
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket