Strøm deg bort!

av (redaktør), Nina Svendsrud (oversetter) og Walt Disney Company (annet).

Egmont Kids Media 2021 Heftet

Det beste som fins etter en lang dag er å slå på TV-en, slenge seg i sofaen og bla seg gjennom kanalene for å finne noe å se på. Mange syns også det er stas å se seg selv på TV og drømmer om en karriere på skjermen. Donald har tatt et brevkurs i programledelse og søker et utall jobber. Til slutt blir han leid inn som altmuligmann i TV-huset til onkel Skrue, men vår and har selvsagt større ambisjoner enn som så. Skrue McDuck lanserer i samarbeid med Petter Smart en ny type 3D-TV som raskt blir veldig populær i Andeby. Til merkelige ting begynner å skje. Byen blir nemlig invadert av rollefigurer fra kjente TV programmer og filmer. Donald og Klodrik får ansvar for å lage innhold til Andebypostens videoreportasjer, og onkel Skrue utstyrer dem med et flygende kamera. Vil de to surrebukkene klare å håndtere det oppdraget? 512 underholdende sider!

Forlag Egmont Kids Media

Utgivelsesår 2021