Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren understreker at det er viktig å kjenne til regler for strategi også i forretningslivet. Han beskriver 14 grunnleggende regler for når man skal angripe og når man skal forsvare deg, når man skal gå ut på slagmarken eller trekke seg tilbake, når man skal inngå allianser, og hvordan man isolerer, omgår eller omringer sine motstandere. Boka er ei håndbok i strategi for ledere, markedsførere og etablerere.
Omtale fra forlaget
Forfatteren understreker at det er viktig å kjenne til regler for strategi også i forretningslivet. Han beskriver 14 grunnleggende regler for når man skal angripe og når man skal forsvare deg, når man skal gå ut på slagmarken eller trekke seg tilbake, når man skal inngå allianser, og hvordan man isolerer, omgår eller omringer sine motstandere. Boka er ei håndbok i strategi for ledere, markedsførere og etablerere.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2008
Format Innbundet
ISBN13 9788271461850
EAN 9788271461850
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket