Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka egner seg for studenter, bedriftsledere og -medarbeidere. Den ser på markedskommunikasjon ut fra et helhetssyn, og behandler alle former for kommunikasjon mellom bedrift og marked. Samtidig gir den en samlet forståelse av markedskommunikasjonens oppgaver i markedsføringen, og av hvordan disse kan løses gjennom et integrert valg av målgrupper, innhold, media og utforming. Boka gir kompetanse i strategisk helhetsplanlegging og ledelse av bedriftens markedskommunikasjonsaktiviteter.
Omtale fra forlaget
Forlag Handelshøjskolens forl. Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788215009025
EAN 9788215009025
Språk Bokmål
Sider 352
Utgave 3
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket