Strategi for internasjonalisering

av (forfatter).

Tano Aschehoug 1990 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Betydningen av og interessen for eksport og internasjonalisering har vært sterkt økende internasjonalisering er av sentral betydning for bedriftenes lønnsomhet og vekstmuligheter, og følgelig også for sysselsetting og velstandsutvikling. Oppmerksomheten i denne fremstillingen rettes mot strategiske problemer i internasjonale omgivelser som bedriften står overfor, hvordan disse kan forstås og angripes. Boken er ment som både lærebok og idekilde.

Omtale fra forlaget

Betydningen av og interessen for eksport og internasjonalisering har vært sterkt økende internasjonalisering er av sentral betydning for bedriftenes lønnsomhet og vekstmuligheter, og følgelig også for sysselsetting og velstandsutvikling. Oppmerksomheten i denne fremstillingen rettes mot strategiske problemer i internasjonale omgivelser som bedriften står overfor, hvordan disse kan forstås og angripes. Boken er ment som både lærebok og idekilde.

Bokdetaljer

Forlag Tano Aschehoug

Utgivelsesår 1990

Format Heftet

ISBN13 9788251828574

EAN 9788251828574

Språk Bokmål

Sider 231

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket