Strålende stjerne ; Prinsessen og krigeren

av (forfatter) og Olivia Gates (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2018 E-bok

Strålende stjerne er utgitt som nr. 3 i serien Gullets menn.
Som berømt countrysanger er Deacon Tate alltid på vakt. Så da en liten baby blir funnet i en kurv på trappen til turnebussen hans, er han nesten sikker på at barnet ikke er hans. Han er derimot helt sikker på at politikvinnen som rykker ut etter nødanropet, Quin Kincaid, er den vakreste kvinnen han noensinne har sett. Hun må bli hans, uansett hva som som skal til.

Prinsessen og krigeren er utgitt som nr. 3 i serien Tronfølgeren.
Rashid har forsonet seg med skjebnen: For å kunne kreve Azmahars kongetrone må han ha en kone ved sin side. Tilfeldighetene fører ham sammen med prinsesse Laylah, som ender opp i huset hans etter et overfall. Det kunne ikke ha vært mer beleilig. Til og med for Laylah er dette et svar på hennes bønner. Den krigsarrete sjeiken er den kjekkeste hun vet, og en mann hun i all hemmelighet har lengtet etter så lenge hun kan huske.

Å forføre den vakre prinsessen blir lettere enn Rashid hadde våget å forestille seg. Det ene fører til det andre, og snart kan han ta seieren hjem. Laylah på sin side blir mistenksom. Hun har kanskje fått drømmeprinsen, men er hans følelser for henne ekte -

eller er hun bare en brikke i et maktspill?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2018

Serier Passion Gullets menn (3) Tronfølgeren (3)

Genre Romantikk