Stompa i terrengløp ; Stompa til månen ; Takket være Stompa

av (forfatter), Nils-Reinhardt Christensen (oversetter), Radioteatret (utgiver) og NRK (utgiver).

Lydbokforlaget 2011 Minnekort

Stompa i terrengløp: Fotballkampen avlyses og Stompa og Co blir sendt ut i terrengløp. Løpske kuer og en sint bonde byr på problemer. Stompa til månen: Stompa er opptatt av romreiser, og en glasskuppel blir tredd over hodet hans som romhjelm. Problemet oppstår når han skal ta den av igjen. Takket være Stompa: Når en inspektør kommer til pensjonatskolen oppstår en rekke misforståelser. Dramatisert av Nils-Reinhardt Christensen. I hovedrollene: Lars Nordrum, Gisle Straume, Sverre Hansen, Dan Fosse, Arne Lie, Lydia Opøien, Sven von Dühring, Magne Bleness, Sverre Holm og Adolf Bjerke. For å spille av innholdet på digikortet kreves en Digispiller

"Stompa i terrengløp": Fotballkampen avlyses, og da blir gutta på Langåsen pensjonatskole sendt ut i terrengløp. Løpske kuer og en sint bonde byr på problemer. Bedre blir det ikke når Stompa og Bodø tar bussen for å komme i mål på riktig tid. "Stompa til månen": Stompa og Bergen er oppslukt av romreiser og piloter, En gammel glasskuppel blir tredd over Stompas hode som romhjelm. Den fungerer utmerket helt til den skal dras tilbake over hodet igjen... "Takket være Stompa": Det kommer en inspektør til Langåsen Pensjonatskole, og det er starten på en rekke misforståelser. Stompas kreative påfunn blir nok en gang misforstått av lektor Tørrdal. Besøket får imidlertid en lykkelig slutt takket være inspektørens historieinteresse og Stompas straffelekse.

Forlag Lydbokforlaget

Format Minnekort