Størst av alt er 5080 Nyhetskanalen

nyhetene som forandret Norge

av (forfatter) og Markus Gaupås Johansen (forfatter).

Egmont Kids Media Nordic 2017 Heftet

Sakene i denne boken er saker som har forandret Norge. Ikke nødvendigvis til det bedre, men til det ugjenkjennelige. Ledere har måttet gå etter avsløringer, kommunikasjonsrådgivere har jobbet overtid og redaktører har måttet beklage. For alle som leser, er det tydelig at Johansen og Pedersen i 5080 drives av et brennende ønske om å vinne priser. I bunnen ligger et sterkt behov for å bli elsket, og for å bli invitert på reunion med klassen. Journalistikken er overnaturlig god, men Johansen og Pedersen viser i denne boken at det bare befinner seg to mennesker bak de stilige dressene. Dette er en viktig bok som gir håp for alle som er en del av et samfunn. For størst av alt er 5080 Nyhetskanalen.
«- Før vi begynner, vil Forordets forfatter bare ile til og si at han er så utrolig fornøyd med at noe så bra som 5080, som han har vært fan av i mange år, er blitt så godt likt av så mange. Ikke bare er det vel fortjent; Markus og Sturle har den deiligste kombinasjon av talent, smarthet og arbeidsdisiplin som Forordforfatteren vet om. Men det er også en fjær i hatten for det norske folks vurderingsevne. God fornøyelse!» - Harald Eia

Forlag Egmont Kids Media Nordic

Utgivelsesår 2017