Stjernetegn for kjæledyret ditt

av (forfatter) og Anna-Julia Granberg (illustratør).

Orion 2005 Innbundet

I denne boken vil du lære å se hvilke behov ditt kjæledyr har. Du vil få hjelp til å finne ut hvordan du kan leve bedre sammen med dyrene dine, i tillegg til å se hva som trengs for at dyrene skal trives og føle seg verdsatt. Du vil også få hjelp med å skaffe deg et kjæledyr med akkurat de egenskapene du setter mest pris på.

STJERNETEGN FOR KJÆLEDYRET DITT Er kjæledyret ditt er en anarkistisk Vær, en sta Tyr eller en fredfull Fisk? Personligheten er bestemt av stjernene. Denne boken avslører og forklarer kjæledyret ditt og svarer på de spørsmålene som du alltid har lurt på. Dersom du ikke vet når kjæledyret ditt er født vil du kanskje kunne lese ut ifra karakteristikkene hvilke stjernetegn det tilhører. Les om de forskjellige tegnenes personlighet, hva de krever av sin eier, hvordan de håndterer å være alene hjemme og mye mer.

Forlag Orion

Utgivelsesår 2005