Stjerner og skandaler ; Følelser i storm

av (forfatter), Sarah M. Anderson (forfatter), Anne Marie Stamnestrø (oversetter) og Irene H. Sørsdahl (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Stjerner og skandaler

Hollywood Hills (1/5)

Paparazzifotografenes kameraer knatrer da stjerneprodusenten Bronson Dane viser seg på den røde løperen med en ukjent kvinne. Ryktet sier at det er Mia Spinelli &ndash
assistenten til Bronsons mor, den legendariske filmstjernen Olivia Dane. Da hun senere fotograferes på vei inn til en svangerskapsavdeling, blir sladderpressen helt gale. Har den enkle assistenten klart å fange Hollywoods mest ettertraktede ungkar? Men Mia bærer også på en hemmelighet &ndash
noe som kan forandre alt for familien Dane og sette hele Hollywood på hodet ...

Følelser i storm

Rike, sexy menn (2/6)

Filmprodusenten Thalia Thorne har fått i oppdrag å lokke den berømte skuespilleren James Robert Bradley tilbake til rampelyset etter elleve års fravær. Men da hun kommer frem til ranchen hans, forstår hun at det er lettere sagt enn gjort &ndash
han har bestemt seg for å bli værende.

Plutselig kommer en snøstorm, og Thalia blir innesnødd på ranchen. En ypperlig sjanse til å overtale ham, tenker hun, men innser for sent at rollene har blitt byttet om. For nå har skuespilleren slått på sjarmen, og nå er det hun som ikke vil reise derifra ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015

Serier Rike, sexy menn (2) Hollywood Hills (1)

Genre Romantikk