Stjernegrisen

av (forfatter) og Hans Petter Neuff (illustratør).

Creactive 2004 Innbundet

Hønene Ragnhild og Astrid arrangerer talentkonkurranse, og den flotte, men onde hanen Gry ligger an til å vinne fra starten. For den stammende grisen Svein, derimot, ser et liv i rampelyset ut til å forbli en drøm. Boka spiller melodiene når du trykker på knappene, tekstene står i boka. Inneholder sangene: Små rumpetroll, Bjørnen sover, Hjulene på bussen, Fola Fola Blakken, Ride Ride Ranke, Lille Petter Edderkopp, Mikkel Rev, Nede på stasjonen, Tommeltott, Epler og pærer, Smil og vær glad.

STJERNEGRISEN: BOKEN SPILLER DU SYNGER!

Trykk på knappene, og boken spiller melodien mens du selv synger. Tekstene står i boken.

IDOL PÅ FARMEN!
Hønene Ragnhild og Astrid arrangerer talentkonkurranse, og den flotte, men onde hanen Gry ligger an til å vinne allerede fra starten. For den stammende grisen Svein, derimot, ser et liv i rampelyset ut til å forbli en drøm...
En utrolig morsom historie og med tilhørende kjente og kjære sanger, som både underholder og aktiviserer barn og voksne!

Den perfekte presang. Baksete-boken for lange bilturer. Målgruppe: barn 4-8 år, samt foreldre, besteforeldre, onkler, tanter m.fl.

EN NORSK VERDENSSTJERNE!

KARAOKEBOKA

(Små rumpetroll, Bjørnen sover, Hjulene på bussen, Fola Fola Blakken, Ride Ride Ranke, Lille Petter Edderkopp, Mikkel Rev, Nede på stasjonen, Tommeltott, Epler og pærer, Smil og vær glad.)

Forlag Creactive

Utgivelsesår 2004