Stisykling i Norge

86 fantastiske sykkelturer fra Kristiansand til Tromsø

av (forfatter) og Kristoffer H. Kippernes (illustratør).

Fri flyt 2014 Heftet

De beste stisyklingsområdene fra Kristiansand til Tromsø.
Stisykling er lek i skog og fjell, en fantastisk kombinasjon av naturopplevelse, fysisk fostring, teknisk utfordring og spenning. Sporten har vokst fram sammen med utviklingen av moderne terrengsykler de siste tiårene, og i dag er det etablerte stisykkelmiljøer over hele landet.

Boka Stisykling i Norge tar deg med rundt i det som kanskje er verdens beste land for den lidenskapelige terrengsyklisten. Mulighetene er endeløse og variasjonen enorm, samtidig som den norske friluftsloven sikrer at vi syklister kan ferdes der vi vil, så lenge vi tar hensyn. Bli med til bratte stier med fjordutsikt i Sunnmørsalpene, nyt midnattssykling i Nord-Norge og dra nytte av ekspertenes beste tips til bymarkene rundt Oslo og Trondheim.

Boka stisykling i Norge har gode kart og alt du ellers trenger for å finne de beste stisykkelopplevelsene. Med boka får man også tilgang til GPS-spor for alle turene! Boka er gjennomillustrert med bildene til landets fremste sykkelfotograf, Kristoffer H. Kippernes.

Stisykling i Norge har også nyttige kapitler om utstyr, vedlikehold og sykkelvett.

Forlag Fri flyt

Utgivelsesår 2014