Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Den røde tråden i boken er markedsorientering. Prosessen som tar sikte på å påvirke holdninger hos medarbeidere, uansett hvilket nivå de befinner seg på i organisasjonen og uansett hvilke oppgaver de utfører. Boken gir inspirasjon til å planlegge en markedsorienteringsprosess, og gir en ajourført fremstiling av emnet. Blant emnene kan nevnes: Omstilling til markedsnærhet , bedriftsinterne markedsundersøkelser, markedsorientert bruk av informasjonsteknologi, veien mot en markeds- og menneskeorientert organisasjon.
Omtale fra forlaget
Den røde tråden i boken er markedsorientering. Prosessen som tar sikte på å påvirke holdninger hos medarbeidere, uansett hvilket nivå de befinner seg på i organisasjonen og uansett hvilke oppgaver de utfører. Boken gir inspirasjon til å planlegge en markedsorienteringsprosess, og gir en ajourført fremstiling av emnet. Blant emnene kan nevnes: Omstilling til markedsnærhet , bedriftsinterne markedsundersøkelser, markedsorientert bruk av informasjonsteknologi, veien mot en markeds- og menneskeorientert organisasjon.
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1989
Format Heftet
ISBN13 9788251826297
EAN 9788251826297
Språk Bokmål
Sider 408
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket