Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren har fulgt en rekke førskolebarns språklige utvikling, i tale og skrift, og studert deres lek med skriftmediet. Hun beskriver språkutviklingen og framhever forbindelseslinjene mellom utviklingen av talt og skrevet språk som tar utgangspunkt i barns egne initiativ og interesser, kan være med på å styrke identitetsdanning og selvfølelse. Boka er primært aktuell for førskolelærerutdanningen og for førskolelærere som arbeider med barn i to- til seksårsalderen. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forfatteren har fulgt en rekke førskolebarns språklige utvikling, i tale og skrift, og studert deres lek med skriftmediet. Hun beskriver språkutviklingen og framhever forbindelseslinjene mellom utviklingen av talt og skrevet språk som tar utgangspunkt i barns egne initiativ og interesser, kan være med på å styrke identitetsdanning og selvfølelse. Boka er primært aktuell for førskolelærerutdanningen og for førskolelærere som arbeider med barn i to- til seksårsalderen. Har litteraturliste.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788202196608
EAN 9788202196608
Språk Bokmål
Sider 445
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!