Omtale fra forlaget
I denne boken belyser forfatteren språkundervisningen i et didaktisk helhetsperspektiv. Forfatteren tar for seg den praktiske virksomheten i klasserommet med utgangspunkt i ulike forsknings- og kunnskapsområder. Leseren blir oppmuntret til å gjøre sine egne refleksjoner, trekke slutninger og selv prøve ut nye metoder og innfallsvinkler i sin egen undervisning. Boken henvender seg til lærerstudenter og språklærere i alle språk på alle nivåer i utdanningssystemet, til lærere i videreutdanning og ved universitetet og høyskoler, samt rektorer og andre utdanningsansvarlige med interesse for språkundervisning. Ulrika Tornberg er lektor i språkdidaktikk og forsker ved Institusjonen för lärerutbildning, Uppsala universitetet.
Forlag Fag og kultur
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788211004529
EAN 9788211004529
Språk Bokmål
Sider 192
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket