Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
For å finne ut om den spesialpedagogiske utdanningen er relevant for spesialpedagoger som arbeider med barn som har språk- og kommunikasjonsvansker er spesialpedagoger i PP-tjenesten i to fylker spurt om hva de tenker, hva de gjør og hvordan de begrunner sine handlinger i møte med disse barna. I rapporten redegjøres det for noen språkvitenskapelige- og kommunikasjonsteoretiske begrep, og hvordan disse kan brukes i det spesialpedagogiske arbeidet med språk- og kommunikasjonsvansker. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
For å finne ut om den spesialpedagogiske utdanningen er relevant for spesialpedagoger som arbeider med barn som har språk- og kommunikasjonsvansker er spesialpedagoger i PP-tjenesten i to fylker spurt om hva de tenker, hva de gjør og hvordan de begrunner sine handlinger i møte med disse barna. I rapporten redegjøres det for noen språkvitenskapelige- og kommunikasjonsteoretiske begrep, og hvordan disse kan brukes i det spesialpedagogiske arbeidet med språk- og kommunikasjonsvansker. Har litteraturliste.
Forlag Eureka forl. Høgskolen i Tromsø
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788273890375
EAN 9788273890375
Serie Eureka (2/2001)
Språk Bokmål
Sider 164
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket