Omtale fra forlaget
Veit du at grammar og glamour har eit felles opphav? Eller noko om likskapane og skilnadane i korleis menneske og sjimpansar kommuniserer? Kva med grunnlaget for ordklassedelinga vår, dei fem fasane i retorikken, eller dei ulike argumenta for at elevane bør læra seg grammatikk? Ein grunnskulelærar i norsk skal, ifølgje rammeplanane for lærarutdanningane, «ha brei kunnskap om språket som system og språket i bruk». Læraren har dessutan eit særskilt ansvar for elevane sine språklege kunnskapar og ferdigheiter. Språk i skolen introduserer grunnleggjande språklege emne for grunnskulelærarstudenten og norsklæraren: grammatikk, tekstlingvistikk og retorikk. Fagstoffet vert formidla med kunnskap, entusiasme og underhaldande døme. Her er fagkunnskapen brei, vinklinga didaktisk og banda til Kunnskapsløftet tydelege. Til boka høyrer nettstaden www.gluspråk.no med oppgåver, løysingsforslag og kuriosa om språk. Nettstaden støtter opp om boka og er ei nyttig ressurs for å læra seg omgrepsapparat og analysemetodar. Ingvil Brügger Budal (fødd 1975) er førsteamanuensis i norsk ved NLA Høgskolen. Rolf Theil (fødd 1946) er professor i allmenn og afrikansk lingvistikk ved Universitetet i Oslo. Bernt Ø. Thorvaldsen (fødd 1976) er førsteamanuensis i norsk ved Høgskolen i Telemark. Ingebjørg Tonne (fødd 1966) er førsteamanuensis i norsk som andrespråk ved Universitetet i Oslo.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2015
Format Heftet
ISBN13 9788245014617
EAN 9788245014617
Språk Flerspråklig
Sider 300
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket