Spørsmålet

av (forfatter) og Unni Wenche Tandberg (oversetter).

Orion 1998 Innbundet

John og Elanor Hamilton er et velstående ektepar i femtiårene. John har aldri ønsket barn og derfor har Elanor brukt all sin tid på å være med og drive familiebedriften. Til sin store forskrekkelse oppdager Elanor en dag at ektemannen har hatt et hemmelig liv; han har hatt en elskerinne i tyve år og sammen har de en datter, akkurat en slik datter Elanor ønsket seg. Elanor blir grepet av en altoppslukende sjalusi, men så griper skjebnen inn i form av en fryktelig ulykke.

Forlag Orion

Utgivelsesår 1998