Spøkelsesprinsessen

av (forfatter), I. Kjartanson (medforfatter) og Heidi Kahrs Damm (illustratør).

Tegn forlag 2018 Innbundet

De fire vennene i DSHK (Den strengt hemmelige klubben) "låner" en mystisk bok på skolebiblioteket. Boken viser seg å være magisk og skumle ting hender etter hvert med flere av dem. Det er noe rart med den strenge skolebibliotekaren også, hvem er hun egentlig?

Etter å ha falt ned gjennom gulvet i et spøkelseshus havner de i Vuxing. Der må de slåss med onde krefter og gjøre alt de kan for å redde en spøkelsesprinsesse fra den grusomme trollmannen. Det ender i en kamp på liv og død. Klarer Kim, Hauk, Doffen og Synne å hjelpe den forheksede kongefamilien og etterpå komme seg vel hjem? Den som tør å lese boken får alle svarene ...

Spøkelsesprinsessen er den første boken i en spennende serie om de fire vennene i DSHK. Boken passer for barn og unge fra ni til tretten år, og for alle dem som liker fortellinger med humor, action og magi.

Forlag Tegn forlag

Utgivelsesår 2018