Omtale fra forlaget
Lær med lek! Spillifisering (gamification) er et lekende godt verktøy for å motivere og endre folks handlingsmønster. Denne boken lærer deg hvorfor og hvordan spillifisering funker. Dette er boken som viser deg på en oversiktlig måte hva spillifisering er, og hvordan du kan bruke spillifisering for å skape engasjerende og motiverende tjenester og opplevelser. Den er ikke skrevet til deg som ønsker å utvikle spill. Derimot er den ypperlig for deg som vil bruke teknikker fra spillverdenen på andre arenaer. Boken gir kunnskap om grunnleggende teori, modeller og metoder på fagfeltet. Her finner du mange eksempler på bruk av spillifisering fra norsk næringsliv, utdanning og kulturliv. Rammeverket Octalysis blir grundig presentert. «Spillifisering i praksis» er den første norske læreboken om spillifisering (gamification). Den gir et godt utgangspunkt for praktisk bruk og videre fordypning innenfor tematikken. Boken er skrevet spesielt for studenter innen mediefag, markedsføring og designutdanningene ved fagskoler, høyskoler og universiteter.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2024
Format E-bok
ISBN13 9788215050362
EAN 9788215050362
Språk Bokmål
Sider 229
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket