Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren legger vekt på samarbeid som bygger på tillit og en åpen kommunikasjon mellom partene. Han ser på motparten som en likeverdig partner. Forhandlingen skal være en form for felles problemløsning, der forholdet ikke ødelegges og ingen kjenner seg lurt. Boken gir eksempler på hvordan man forhandler når man skal kjøpe eller selge alle typer produkter og tjenester. Den er en praktisk oppslagsbok både for forretningsfolk og privatpersoner.
Omtale fra forlaget
Forfatteren legger vekt på samarbeid som bygger på tillit og en åpen kommunikasjon mellom partene. Han ser på motparten som en likeverdig partner. Forhandlingen skal være en form for felles problemløsning, der forholdet ikke ødelegges og ingen kjenner seg lurt. Boken gir eksempler på hvordan man forhandler når man skal kjøpe eller selge alle typer produkter og tjenester. Den er en praktisk oppslagsbok både for forretningsfolk og privatpersoner.
Forlag Hjemmets bokforl.
Utgivelsesår 1998
Format Innbundet
ISBN13 9788259018854
EAN 9788259018854
Språk Bokmål
Sider 183
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket5 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket