Spillet kan begynne ; Het sol ; Kvinne på flukt

av (forfatter), Olivia Gates (forfatter) og India Grey (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Spillet kan begynne
Miniserie: Budgiverne (4/6)
Vanessa Partridge har all grunn til å by på det uvurderlige manuskriptet på auksjonen. Det er nemlig arven til de små tvillingene hennes. Men hun regner ikke med å bli overbudt av finansguruen Chase Harrington - heller ikke at han skal banke på hjemme hos henne etterpå.

Chase er vant til å få det han vil ha. Men til tross for det høyeste budet på auksjonen, er han ikke helt fornøyd. Nå vil han ha Vanessa! Hvilke hemmeligheter bærer hun på, den tidligere jetsetteren og nå alenemamma? Hun er flott og tiltrekkende, men våger han å leke med ilden?

Het sol
Miniserie: Tronfølgeren (1/3)
Prins Haidar Aal Shalaan kjemper som best han kan med å ta over tronen da den vakre amerikanske kvinnen Roxanne dukker opp igjen. Det har gått åtte år siden hun avviste ham, bare på grunn av en misforståelse. Haidar har aldri kunnet glemme den temperamentsfulle kvinnen han hadde en intens affære med, og nå er han fast bestemt på å få henne tilbake i livet sitt - og i sengen sin. Det viser seg imidlertid at Roxanne er svært vanskelig å overtale. Men hun hadde nok ikke regnet med Haidars kampvilje - eller utholdenhet.

Kvinne på flukt
Etter et glamorøst liv har den kjekke milliardæren Orlando Winterton valgt å trekke seg tilbake til et liv i ensomhet. Helt til Rachel Campion dukker opp på dørstokken til det avsidesliggende huset hans. Rachel er på flukt fra sin blivende ektemann. I det gjensidige behovet for hverandre finner de et midlertidig fristed, men Orlando kan umulig la lidenskapen utvikles til noe mer. Men møtet deres forandrer alt.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Passion Budgiverne (4) Tronfølgeren (1)

Genre Romantikk