Spille død ; Nære på

av (forfatter), Jørn Roeim (oversetter) og Axel Aubert (oppleser).

Lydbokforlaget 2012 CD

Spille død: Blade lever livet sitt i storbyens gater. Han vet at farlige folk leter etter ham, men han gjemmer seg og spiller død. Blade har kontroll, men det er til han møter noen som begynner å rive ned forsvarsverkene hans. Nære på: Blade er på flukt igjen, men denne gangen har han også med seg tenåringsjenta Becky og treåringen Jaz, og han gjør alt for å beskytte dem. De skumle skyggene fra fortiden er etter ham, men også det som er igjen av den voldelige jentegjengen til Bex.

Lydboka inneholder de to første bøkene i serien om Blade, "Spille død" og "Nære på". "Spille død": Blade gjemmer seg. Spiller død. Noen er etter ham, og han vil ikke bli funnet. Han vet at disse folka ikke er til å spøke med. Men Blade kan passe på seg selv. Det er han nødt til. Det handler ikke om å vinne. Det handler om å overleve. "Nære på": Blade er på flukt igjen, men denne gangen har han også med seg tenåringsjenta Becky og treåringen Jaz, og han gjør alt for å beskytte dem. De skumle skyggene fra fortiden er etter ham, men også det som er igjen av den voldelige jentegjengen til Bex.

Forlag Lydbokforlaget

Format CD