Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Videregående skole er ideelt sett åpen for alle, også for funksjonshemme de. Dette stiller krav til lærerne som må forholde seg til en rekke utdanningsreformer. Boka kan være et hjelpemiddel for lærere og andre som arbeider i videregående skole til selv å komme på offensiven i forhold til utviklings- og fornyingsarbeid. Et opplegg for selvstudium tar sikte på å knytte teori og faglitteratur opp mot egne praktiske erfaringer. Dessuten kan boka være til hjelp i arbeidet med planlegging og gjennomføring av egne utviklingsprosjekter. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Videregående skole er ideelt sett åpen for alle, også for funksjonshemmede. Dette stiller krav til lærerne som må forholde seg til en rekke utdanningsreformer. Boka kan være et hjelpemiddel for lærere og andre som arbeider i videregående skole til selv å komme på offensiven i forhold til utviklings- og fornyingsarbeid. Et opplegg for selvstudium tar sikte på å knytte teori og faglitteratur opp mot egne praktiske erfaringer. Boka inngår i det nasjonale fjernundervisningsprosjektet Muligheter for alle.
Forlag Ad Notam Gyldendal
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788241707254
EAN 9788241707254
Serie Muligheter for alle
Språk Bokmål
Sider 53
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket