Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Læreboka presenterer forskningsbasert kunnskap om barns atferd og utvikling i de to første leveårene. Den dokumenterer at barn kan oppfatte og påvirke sine omgivelser helt fra fødselen av. De fleste voksne har meninger om spedbarnsalderens betydning. Forfatterne utfordrer tradisjonelle myter i utviklingspsykologien og tar opp en rekke praktiske implikasjoner av nye teorier og forskningsresultater. For studenter i psykologi og pedagogikk, førskole-, helse-, barneverns-, sosionom-. vernepleier- og fysioterapiutdanningen. Har litteratur- og ordliste, og emne og personregister.
Omtale fra forlaget
Læreboka presenterer forskningsbasert kunnskap om barns atferd og utvikling i de to første leveårene. Den dokumenterer at barn kan oppfatte og påvirke sine omgivelser helt fra fødselen av. De fleste voksne har meninger om spedbarnsalderens betydning. Forfatterne utfordrer tradisjonelle myter i utviklingspsykologien og tar opp en rekke praktiske implikasjoner av nye teorier og forskningsresultater. For studenter i psykologi og pedagogikk, førskole-, helse-, barneverns-, sosionom-. vernepleier- og fysioterapiutdanningen. Har litteratur- og ordliste, og emne og personregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1991
Format Innbundet
ISBN13 9788200029021
EAN 9788200029021
Språk Bokmål
Sider 413
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket