Omtale fra forlaget
Ved å ta i bruk sosiale medier i din forskningskommunikasjon, øker du sannsynligheten for å bli funnet på Internett. Du vil oppnå større anerkjennelse og oppmerksomhet som forsker, samtidig som den samfunnsmessige verdien av forskningen din øker.
Spørsmålet er derfor ikke om du skal være på sosiale medier som forsker og fagperson, men hvordan du skal gå fram. Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter er en praktisk håndbok som gir deg den nødvendige starthjelpen. Boka drøfter blant annet følgende temaer og problemstillinger:
Hvordan får du tid til sosiale medier?
Facebook for forskere
Twitter for forskere
LinkedIn og SlideShare for forskere
Forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder
Å bygge faglig identitet på nett
Hvordan vinne kampen om oppmerksomheten?
Fallgruver i sosiale medier
Boka henvender seg til forskere, fageksperter, doktorgradsstudenter og kommunikasjonsrådgivere ved universiteter, høgskoler, forskningsinstitutter og øvrige kunnskapsvirksomheter.
E-boken tilsvarer 1. trykte utgave. Oslo: Cappelen Damm, 2015.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2019
Format E-bok
ISBN13 9788202632946
EAN 9788202632946
Språk Bokmål
Sider 150
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket