Sosial rettferd

fattigdom og rikdom i det moderne Noreg

Samlaget 2009 Heftet

Sosial rettferd blir rekna som ein kjerneverdi og eit grunnleggjande ideal i vårt samfunn - sosialt, kulturelt og politisk. Dette er ei samla og tverrfagleg framstilling om dette emnet. Første del tek for seg rettferdsomgrepet og viser korleis sentrale tenkjarar gjennom 2500 år har forstått dette. Vidare drøftast prinsippet om sosial fordelingsrettferd. Forfattaren drøftar menneskelege konsekvensar av ulikskapen og relaterer dette til omgrepet sosial rettferd. Boka rettar seg mot alle som er interesserte i velferd og fordelingspolitikk. Med litteraturliste, namn- og saksregister.

Kva er sosial rettferd, og kva betyr det i det norske samfunnet i dag? Forfattaren viser korleis ulike tenkjarar til ulike tider har definert rettferdsomgrepet, og han gjer greie for ulike prinsipp for fordeling av gode og bører i samfunnet, som t.d. fordeling etter rettar, fordeling etter forteneste og fordeling etter behov. Fleire sider ved økonomisk-materiell ulikskap i Noreg i dag blir også drøfta og relatert til omgrepet sosial rettferd. Boka rettar seg til alle som er interesserte i velferd og fordelingspolitikk.

Forlag Samlaget

Utgivelsesår 2009