Sonic the Hedgehog

2 : Kampen om Angel Island : Viruset

av (forfatter), Tracy Yardley (tekstforfatter), Evan Stanley (tekstforfatter), Adam Bryce Thomas (tekstforfatter), Jack Lawrence (tekstforfatter), Diana Skelly (tekstforfatter) og Øyvind Lysebo Ekelund (oversetter).

Bonnier norsk forlag 2024 Innbundet

Det lynraske pinnsvinet Sonic the hedgehog er en av verdens mest populære figurer, skapt av den japanske spillprodusenten Sega. Den blå spillhelten har millioner av dedikerte fans over hele verden. Dette er andre bok i en ny tegneserie-serie om ham. Hver bok består av to fortellinger.

En ond robot har kommet for å ta over Angel Island og vokse seg enda sterkere. Han er like rask som Sonic, like smart som Dr. Eggman og laget av uknuselig metall. Sonic har med seg vennene sine og hele motstandsbevegelsen, men er det nok til å ta knekken på fienden?

Bli med inn i en verden fylt med action, spenning, humor og hardtslående fiender!

Skrevet om Viruset:
«En overbevisende fortelling jeg kommer til å snakke om fremover. Eggman er tilbake!»
Comicsverse

Forlag Bonnier norsk forlag

Utgivelsesår 2024

ISBN13 9788234720260

EAN 9788234720260

Serie Sonic the Hedgehog (3-4)

Genre Fantasy