Snart er jeg hjemme

livet, troen og det å fullende løpet

av (forfatter) og Tomas Øvergaard (oversetter).

Hermon 2012 Innbundet

I denne boka reflekter forfatteren over det å bli gammel og drøfter det i lys av tekster i Bibelen.

Mange mennesker - også kristne - frykter alderdommen. Vi liker ikke å tenke på at vi kan bli avhengige av andres hjelp og miste kontrollen i livet vårt. 93 år gammel og med mange tiår i evangeliets tjeneste skriver den kjente og kjære evangelisten Billy Graham for å oppmuntre mennesker i alle aldere til å med vennlighet og verdighet leve med målet for øyet. I Snart hjemme - Livet, troen og det å fullende løpet holder Billy Graham også frem betydningen av å bygge gode og slitesterke relasjoner, møte nye faser i livet med tro og tillit og - ikke minst - forstå hvilket fantastisk håp for fremtiden vi har i Kristus. Når Billy Graham deler med oss utfordringene ved å stå løpet ut på en god måte når helsen svikter og kreftene avtar, og hvordan dette kan gjøres, er det visdom vi gjør klokt i å få med oss.

Forlag Hermon

ISBN13 9788230209684