Smiger og smaragder ; Redd for å fly

av (forfatter) og Natalie Anderson (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2017 E-bok

Smiger og smaragder
Miniserie: Løfter om lykke (3
Den russiske milliardæren Liev Dragunov vet utmerket godt hvilket inntrykk han gjør på kvinner. Bianca Di Sione har imidlertid sverget på at hun aldri skal falle for en manns smiger igjen. Til å begynne med er det ikke så vanskelig, siden hun avskyr arrogansen og påståeligheten hans. Snart må hun likevel innse at den gnistrende tiltrekningen mellom dem ikke lar seg ignorere.

Redd for å fly
Jared James - rennesteinsgutten som forlot hjembyen og aldri kom tilbake, har kommet seg opp og frem i verden. Ved hjelp av hardt arbeid og en sterk tro på egne evner har han blitt fremgangsrik og formuende. Men også kynisk når det gjelder kjærligheten.

Amanda Winchester - den bortskjemte "prinsessen" som hadde alt, men tapte sitt kongerike, var allerede som tenåring hemmelig forelsket i Jared. Så svek han henne på det mest ydmykende vis. Overrasket er ikke et dekkende ord for å beskrive det hun føler da Jared plutselig dukker opp i livet hennes igjen - nå som sjefen hennes!

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2017

Serier Romantikk Løfter om lykke (3)

Genre Romantikk