Smaken av et kyss ; En uventet reise

av (forfatter), Catherine Mann (forfatter), Monica Eikenes (oversetter) og Siv Rekve (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2021 E-bok

Smaken av et kyss
Mannen bak masken er fantastisk god til å kysse og han får Nelle til å ønske at natten aldri skal ta slutt. Det gjør den dessverre, lampene tennes, festen er over og maskene tas av. Sjokket er stort idet hun oppdager at det er Grayson Monk hun har kysset - slektens største rival. Kysset har imidlertid unektelig forandret noe, og de bestemmer seg for å inngå en pakt. Tanken er at den skal være rent forretningsmessig, noe annet ville være å ta det for langt. Men ingen av dem kan glemme smaken av det kysset ...

En uventet reise
Miniserie: Diamantens glans (1)
Stone McNair, cowboy og milliardær, har knust veterinærteknikeren Johanna Fletchers hjerte og fremtidsdrømmer. Men han er fremdeles like sjarmerende, og tiltrekningen mellom dem er hetere enn noensinne. Da de plutselig må reise av gårde sammen, vet Johanna at hun må holde seg på avstand. Det er lettere sagt enn gjort, særlig da det viser seg at Stones hjerte ikke er av stein likevel, men av gull .

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2021

Serier Passion Diamantenes glans (1)

Genre Romantikk