Slutt å røyke

av (forfatter) og Olav Grinde (oversetter).

Practical Joy 2008 Heftet

Boken gir deg en tilnærming som gjør det enklere å stumpe røyken. Gjennom en metode med enkle øvelser for å omprogrammere tankene dine, får du trent kroppen og sinnet ditt til å ikke lengre føle behov for sigaretter.

ER DU KLAR TIL Å SLUTTE Å RØYKE EN GANG FOR ALLE? I løpet av de siste femten årene har Paul McKenna, Ph.D., utviklet en helt unik tilnærming som gjør det overraskende enkelt å stumpe røyken. Gjennom en metode med enkle øvelser for å omprogrammere tankene dine, får du trent kroppen og sinnet ditt til ikke å føle behov for sigaretter . og til å få et bedre liv uten dem. En av de beste nyhetene er at du høyst sannsynlig vil oppnå dette uten å gå opp i vekt. Boken inneholder også en CD som vil gi deg en ekstra støtte på veien. Over 200 millioner har sett Paul McKenna på TV. I Norge kjenner vi han fra NRK og TVNorge, og i 2009 kommer han på TV2. Han har hjulpet kongelige, kjendiser, toppidrettsutøvere og .oss vanlige. over hele verden til å skape varig positiv forandring på flere områder. Slutt å røyke i dag har virkelig blitt en av hans største sukséer, og boken er gitt ut på 7 forskjellige språk og solgt i million opplag.

Forlag Practical Joy

Utgivelsesår 2008