Slipp inn kjærligheten ; Halve veien hver

av (forfatter) og Joanna Neil (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Slipp inn kjærligheten

Miniserie: Engler i New York (4/8)

Etter et stort følelsesmessig offer for sin søster, lukker kuratoren Lucy Edwards sitt hjerte for all glede og alle følelser. Men så treffer hun nevrokirurgen Ryan O&acute
Doherty, som med sitt gjennomtrengende blå blikk og forførende smil vekker henne fra dvalen. Hun blir fristet til å slippe inn kjærligheten, men vil deres unge, spirende forhold overleve hennes hemmelighet?

Halve veien hver

Med to tantebarn å ta hånd om, et hus å renovere og en akuttavdeling å ta seg av, har overlegen Alex mildt sagt hendene fulle. Og det er før hun treffer den avslappede Callum, som til forskjell fra henne later til å ta livet med knusende ro. Alex kan absolutt ikke falle for den attraktive og sjarmerende kollegaen, for det er tydelig at han ikke er interessert i å binde seg. Hvorfor er han da så vanvittig vanskelig å motstå?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Legeromaner Engler i New York (4)

Genre Romantikk