Slipp følelsene løs ; Aldri slutte å elske

av (forfatter), Caitlin Crews (forfatter), Hege Hopen (oversetter) og Monica Eikenes (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2021 E-bok

Slipp følelsene løs

Familien Marchetti nr. 1

Millionæren Nikos Marchetti har aldri før møtt en kvinne som vekker et slikt begjær som husholdersken Maggie Taggart gjør. Samtidig later hun til å se rett gjennom ham, og etter en het natt sammen forlater han henne. Hun fremkaller helt enkelt for farlige følelser i ham! Da han treffer henne igjen et år senere, har hun et barn på armen. Kan Nikos våge å senke garden og ta imot den lille familien sin?

Aldri slutte å elske

Da Giancarlo får vite at morens personlige assistent ikke er noen andre enn Paige Fielding, blir han først målløs. Så ser han sin sjanse til å ta hevn. For ti år siden svek hun ham, og det har han ikke glemt. Hevnen blir imidlertid søtere enn han hadde kunnet ane, og tar dessuten en helt annen vending enn han hadde planlagt

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2021

Serier Romantikk Familien Marchetti (1)

Genre Romantikk