Slik overlever du teknostormen

strategi for teknologisk usikre tider

av (forfatter) og Bertil Knudsen (oversetter).

Hegnar media 2016 Innbundet

Det er ikke lenger et spørsmål om hva teknologien kan gjøre for oss, men hva vi tillater teknologien å gjøre. Dette er boken som vil gi deg en god oversikt over morgendagens teknologier og hvordan de vil påvirke deg og selskapet du jobber i. Dette gir en særdeles uvurderlig innsikt for både for deg som er leder og har styreverv der du er med på å forme morgendagens virksomheter.

De stadig raskere teknologiske fremskrittene skaper en teknostorm som vil påvirke alle aspektene av forretningsdrift i fremtiden. Grav dypt i denne boken, og du vil bli godt belønnet av Nicklas Bergmans kunnskaper om de kommende teknologiene som sannsynligvis vil ha den største effekten.

I et bokmarked overfylt av klisjéfylte anbefalinger legger Bergman frem sin ettertenksomme, spesielle visjon, og praktiske anbefalinger for ledere i privat og offentlig virksomhet som prøver å klare seg i en tid som kompliseres av raske teknologiske endringer, og prøver å skape en lønnsom, bærekraftig fremtid.

Forfatteren, Nicklas Bergman, har vært seriegründer og tekno.logiinvestor i mer enn 20 år. Han har konsentrert seg hovedsakelig om næringsutvikling i fremvoksende markeder gjennom nesten 15 direkte og indirekte teknologiinvesteringer i områder som nettjenester, nanoteknologi, databehandling, nye materialer og ny mediekunst.

Forlag Hegnar media

Utgivelsesår 2016