Omtale fra forlaget
Hva skal til for å bli en god medarbeider? Hva er det lederen ønsker seg og lar det seg kombinere med den arbeidsdagen du vil ha?
Gode medarbeidere får gjort tingene i tide, de kjenner seg selv og andre og vet hvordan de kan få det beste ut av seg selv, kolleger og lederen.
Eksemplene, metodene og rådene som gis i denne boken er hentet fra norske arbeidsplasser. De gir deg det beste utgangspunktet til å lære deg selv å kjenne som medarbeider, og bli en enda bedre en!
Forlag Cappelen
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788202237875
EAN 9788202237875
Serie Jobb for livet
Språk Bokmål
Sider 144
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket