Slik livet er ; Blomstrende lidenskap

av (forfatter) og Rachel Bailey (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Slik livet er er utgitt som nr. 1 i serien Forbyttet.
Jade Nolan er dypt rystet etter at hun har fått vite at hun ble forbyttet ved fødselen. For å finne den biologiske familien sin slår hun seg motvillig sammen med ungdomskjærligheten sin, sikkerhetseksperten Harley Dalton. Mens de leter etter svar blant alle løgnene, tennes lidenskapen de så lenge har benektet, på nytt. Men vil jakten på sannheten . og en hemmelighet verd milliarder . ødelegge muligheten deres til å få en ny sjanse?

Blomstrende lidenskap
På en veldedighetsgalla vinner blomsterhandleren Faith Crawford budrunden om tre dater med den sexy Dylan Hawke. Hun har planer om å vise ham sine yrkesferdigheter for endelig å få fart på karrieren. Men allerede på den første daten slår det gnister, og de har problemer med å holde hendene unna hverandre.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Passion Forbyttet (1)

Genre Romantikk