Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i profesjonell kommunikasjon og PR. Den gir et innblikk i utfordringer som kan oppstå blant ledere og i virksomheter, og kommer med forslag til hvordan de kan løses. Kapitlene inneholder tips om kjøp av informasjonstjenester, og gir en beskrivelse av hvordan PR-bransjen fungerer. Beregnet på både enkeltpersoner, småbedrifter, organisasjoner, større virksomheter, og andre som får omverdenens oppmerksomhet rettet mot seg.
Omtale fra forlaget
Boka gir en innføring i profesjonell kommunikasjon og PR. Den gir et innblikk i utfordringer som kan oppstå blant ledere og i virksomheter, og kommer med forslag til hvordan de kan løses. Kapitlene inneholder tips om kjøp av informasjonstjenester, og gir en beskrivelse av hvordan PR-bransjen fungerer. Beregnet på både enkeltpersoner, småbedrifter, organisasjoner, større virksomheter, og andre som får omverdenens oppmerksomhet rettet mot seg.
Forlag Hegnar media
Utgivelsesår 2007
Format Innbundet
ISBN13 9788271460402
EAN 9788271460402
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket