Omtale fra forlaget
Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar? Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips til hvordan du kan bli flinkere til å · drive nettverksbygging · jobbe med personal branding · styre hva som kommer på topp når andre googler deg · jobbe effektivt med kollegaer og kunder via sosiale medier · markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sjefen din vil hate. Slik bruker du sosiale medier på jobben er et nyttig oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett bruk av Instagram, Google+, YouTube og SlideShare. For alle sosiale medier gis det konkrete råd som vil gjøre deg til en mer effektiv ansatt og en bedre ambassadør for virksomheten. Personer som enten vedlikeholder nettverket sitt via LinkedIn, kommuniserer med kunder og kollegaer via Facebook eller er usikre på hvordan de skal benytte Twitter, vil ha glede av boken. Hos banker, reisebyråer og universiteter, hvor stadig mer kommunikasjon skjer via sosiale medier, vil boken være nyttig for ansatte som trenger å skaffe seg ny kunnskap og nye ferdigheter raskt. Den er også svært aktuell for ansatte ved f.eks. et advokat- eller eiendomsmeglerfirma, et treningssenter eller et tannlegekontor, altså for ansatte i virksomheter der de som behandler brukerne av tjenesten, har stor betydning for brukernes oppfatning av tjenesten, og der disse «behandlerne» kan gjøre virksomheten langt mer synlig og attraktiv online via sosiale medier. For gründere og små virksomheter vil boken kunne bidra til å sikre en rimelig og effektiv markedsføring av bedriften. Espen Grimmert har arbeidet med digital markedsføring siden 1995. Han har vært markedssjef i NHO, markedsdirektør i Scandinavia Online, sjef for søkemotoren Kvasir og markedsdirektør i Aftenposten. Nå arbeider han i iProspect hvor han rådgir en rekke av Norges største virksomheter i rett bruk av sosiale medier. I 2015 ble han kåret til Norges beste sosiale medierådgiver.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2015
Format E-bok
ISBN13 9788245019421
EAN 9788245019421
Språk Bokmål
Sider 171
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket