Slik bruker du sosiale medier på jobben

av (forfatter).

Fagbokforlaget 2015 E-bok

Gjennomsnittlig terningkast: 5.00 (1 terningkast.)

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Sosiale medier overtar for telefon, e-post og fysiske møter er du klar? Slik bruker du sosiale medier på jobben er full av tips til hvordan du kan bli flinkere til å · drive nettverksbygging · jobbe med personal branding · styre hva som kommer på topp når andre googler deg · jobbe effektivt med kollegaer og kunder via sosiale medier · markedsføre bedriften din og varer og tjenester fra den Boken viser deg hvordan du kan bli bestevenn med sosiale medier og hvordan du kan unngå tabbene sjefen din vil hate. Slik bruker du sosiale medier på jobben er et nyttig oppslagsverk for alle som bruker sosiale medier i jobbsammenheng. De store sosiale mediene Facebook, LinkedIn og Twitter er grundig dekket i boken. Forfatteren veileder deg også i rett bruk av Instagram, Google+, YouTube og SlideShare. For alle sosiale medier gis det konkrete råd som vil gjøre deg til en mer effektiv ansatt og en bedre ambassadør for virksomheten. Personer som enten vedlikeholder nettverket sitt via LinkedIn, kommuniserer med kunder og kollegaer via Facebook eller er usikre på hvordan de skal benytte Twitter, vil ha glede av boken. Hos banker, reisebyråer og universiteter, hvor stadig mer kommunikasjon skjer via sosiale medier, vil boken være nyttig for ansatte som trenger å skaffe seg ny kunnskap og nye ferdigheter raskt. Den er også svært aktuell for ansatte ved f.eks. et advokat- eller eiendomsmeglerfirma, et treningssenter eller et tannlegekontor, altså for ansatte i virksomheter der de som behandler brukerne av tjenesten, har stor betydning for brukernes oppfatning av tjenesten, og der disse «behandlerne» kan gjøre virksomheten langt mer synlig og attraktiv online via sosiale medier. For gründere og små virksomheter vil boken kunne bidra til å sikre en rimelig og effektiv markedsføring av bedriften. Espen Grimmert har arbeidet med digital markedsføring siden 1995. Han har vært markedssjef i NHO, markedsdirektør i Scandinavia Online, sjef for søkemotoren Kvasir og markedsdirektør i Aftenposten. Nå arbeider han i iProspect hvor han rådgir en rekke av Norges største virksomheter i rett bruk av sosiale medier. I 2015 ble han kåret til Norges beste sosiale medierådgiver.

Bokdetaljer

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2015

Format E-bok

ISBN13 9788245019421

EAN 9788245019421

Språk Bokmål

Sider 171

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokelskeres terningkastfordeling

0 1 0 0 0 0

Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket