Skyggeapokalypsen

BoD - Books on Demand 2022 Heftet

Om fire dager vil verden stoppe opp. Fuglene vil fortsatt synge, og solen vil fortsatt stå opp i øst og gå ned i vest. Men menneskeheten vil slutte å eksistere.

Spesialagent Daniel Knight hadde nettopp startet å jobbe i Aurora, en hemmelig avdeling hos FBI, da den første hendelsen fant sted. Et mystisk virus som fanger de smittede i et fengsel av sin egen kropp, i dvale fra omverdenen, alle muskler stivnet i det siste øyeblikket de husker.

Den rike, men mystiske predikanten Seth Cole står foran alteret i en liten kirke og forkynner at menneskeheten står ovenfor Guds vrede og at tiden er inne for å rense verden for syndere. Han legger hendene sammen som om han skulle be, på hans høyre hånd skimtes en ring med en blå krystall. I det hendene kom sammen begynte krystallen å lyse svakt. "Vis din makt," ropte han. Et sterkt lys blinket utover i salen og alle unntatt ti personer forsvant, bare asken av de ble igjen. 483 personer borte i et øyeblikk.

Klokken tikker sakte ned. Klarer Daniel og hans team å forstå sammenhengen og finne en plan for å stoppe verdens undergang, før tiden renner ut?

Tikk, tikk, tikk...

Forlag BoD - Books on Demand