Skulen og den digitale læringsrevolusjonen

av (redaktør).

Universitetsforlaget 2007 Heftet

3 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

I den nye skulereforma "Kunnskapsløftet" har digital kompetanse fått status som den 5. basiskompetansen, på lik linje med lesing, skriving, rekning og munnleg framstilling. Forfattaren tek her for seg kva for implikasjonar dette vil få for både skulen, læraren og eleven. Desse nye digitale straumdraga blir sett i høve til relevant IKT-forsking og rettar òg eit søkjelys mot korleis den digitale revolusjonen utfordrar vår tradisjonelle oppfatning av både kunnskap og læring.

Omtale fra forlaget

I den nye skulereforma "Kunnskapsløftet" har digital kompetanse fått status som den 5. basiskompetansen, på lik linje med lesing, skriving, rekning og munnleg framstilling. Forfattaren tek her for seg kva for implikasjonar dette vil få for både skulen, læraren og eleven. Desse nye digitale straumdraga blir sett i høve til relevant IKT-forsking og rettar òg eit søkjelys mot korleis den digitale revolusjonen utfordrar vår tradisjonelle oppfatning av både kunnskap og læring.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2007

Format Heftet

ISBN13 9788215005638

EAN 9788215005638

Språk Nynorsk

Sider 276

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket