Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I den nye skulereforma "Kunnskapsløftet" har digital kompetanse fått status som den 5. basiskompetansen, på lik linje med lesing, skriving, rekning og munnleg framstilling. Forfattaren tek her for seg kva for implikasjonar dette vil få for både skulen, læraren og eleven. Desse nye digitale straumdraga blir sett i høve til relevant IKT-forsking og rettar òg eit søkjelys mot korleis den digitale revolusjonen utfordrar vår tradisjonelle oppfatning av både kunnskap og læring.
Omtale fra forlaget
I den nye skulereforma "Kunnskapsløftet" har digital kompetanse fått status som den 5. basiskompetansen, på lik linje med lesing, skriving, rekning og munnleg framstilling. Forfattaren tek her for seg kva for implikasjonar dette vil få for både skulen, læraren og eleven. Desse nye digitale straumdraga blir sett i høve til relevant IKT-forsking og rettar òg eit søkjelys mot korleis den digitale revolusjonen utfordrar vår tradisjonelle oppfatning av både kunnskap og læring.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788215005638
EAN 9788215005638
Språk Nynorsk
Sider 276
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket