Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne presenterer skolepolitiske og fagpolitiske perspektiver, argumenter, forskningsresultater og utfordringer. Boken tar for seg prosessorientert skriving og forsøker å kaste lys over skrivepedagogiske spørsmål. Med litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Forfatterne presenterer skolepolitiske og fagpolitiske perspektiver, argumenter, forskningsresultater og utfordringer. Boken tar for seg prosessorientert skriving og forsøker å kaste lys over skrivepedagogiske spørsmål. Med litteraturlister.
Forlag Ad Notam Gyldendal
Utgivelsesår 1993
Format Heftet
ISBN13 9788241703263
EAN 9788241703263
Serie NAVFs program for utdanningsforskning
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 215
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket