Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken henvender seg hovedsaklig til personer i næringslivet og det offentlige som skriver annonser, brosjyrer, tilbud, rapporter, Internett-sider eller teknisk informasjon. Dessuten henvender den seg til studenter og privatpersoner som vil lære å skrive bedre. Boken starter med å presentere en spesiell skriveteknikk. Deretter viser den en rekke knep som gjør teksten mer lettlest. Siste del av boken omhandler ulike typer tekst med eksempler på struktur og oppsett. Har stikkordliste.
Omtale fra forlaget
Boken henvender seg hovedsaklig til personer i næringslivet og det offentlige som skriver annonser, brosjyrer, tilbud, rapporter, Internett-sider eller teknisk informasjon. Dessuten henvender den seg til studenter og privatpersoner som vil lære å skrive bedre. Boken starter med å presentere en spesiell skriveteknikk. Deretter viser den en rekke knep som gjør teksten mer lettlest. Siste del av boken omhandler ulike typer tekst med eksempler på struktur og oppsett. Har stikkordliste.
Forlag Klartekst
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788291701035
EAN 9788291701035
Språk Bokmål
Sider 94
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket4 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket