Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne boka hevder forfatteren at lesing og skriving er to ytterst forskjellige aktiviteter. Boka drøfter konsekvensene av denne oppfatningen, og bidrar med et mer nyansert syn på forholdet mellom lesing og skriving. For pedagoger og spesialpedagoger i skolen, samt den pedagogisk-psykologiske rådgivningstjenesten, og studenter i psykologi, pedagogikk og spesialpedagogikk. Med referanser.
Omtale fra forlaget
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788276340150
EAN 9788276340150
Språk Bokmål
Sider 70
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket