Skolestart minnebok

av (forfatter) og Inger Landsem (illustratør).

Gaidaros 2014 Heftet

Skolestart Minnebok

Den første skoledagen er en dag de fleste husker noe fra. Det er den kanskje viktigste dagen i et barns liv. Ja, den er viktig også for foreldre og besteforeldre. Fra å være et lekende barn skal nå skole med læring og ansvar på vei mot voksenlivet prege barnets oppmerksomhet.

Men mange detaljer og faktiske opplysninger kan lett gå i glemmeboka. Skolestart er ei minnebok om første skoledag. Der er det laget til plass for å skrive ned litt om førsteklassingens store dag: Hvor og når, skoleveien, den første læreren og de nye vennene, hva de lekte og størrelser på hender og føtter, samt mye annet. Det er satt av plass til å lime inn bilder og tegne. Og ikke minst skoleguttens egne kommentarer.

Minneboka fra skolestart er et verdifullt minne å ta med seg videre i livet - og ikke minst når egne barn en gang i tida skal følges på skoleveien.

Siden dette er en personlig bok finnes den i to varianter - en der hovedpersonen er illustrert som jente og en der hovedpersonen er illustrert som gutt. Bøkene er ellers helt identiske.

ISBN 978-82-8077-158-2.
Innbundet, kr 139,-.